Als voorzitter van de Brug Regio Stad Groningen ben ik van mening dat sport voor iedereen is. Met en zonder handicap. Niemand mag buiten spel staan. Van elke donatie gaat 50% naar onze eigen club! Wij staan als één team achter de sporters met een handicap.
Als voorzitter van de Brug Regio Stad Groningen ben ik van mening dat sport voor iedereen is. Met en zonder handicap. Niemand mag buiten spel staan. Van elke donatie gaat 50% naar onze eigen club! Wij staan als één team achter de sporters met een handicap.